Švédský výrobce baterií pro elektromobily Northvolt podal ve Švédsku návrh na bankrot. Společnost už loni v listopadu požádala o bankrotovou ochranu v USA, aby si zajistila finanční prostředky, které by jí umožnily vyřešit přetrvávající problémy s rozšiřováním výroby v jejím hlavním závodě v severním Švédsku.
Northvolt AB [1] je švédský vývojář a výrobce baterií, který se specializuje na lithium-iontovou technologii pro elektrická vozidla. Společnost byla založena v roce 2015 dvěma bývalými manažery společnosti Tesla, v roce 2021 uvedla do provozu svůj první výrobní závod ve Skellefteå ve Švédsku a oznámila plány na pět dalších v Evropě a Severní Americe. Největšími vlastníky podniku jsou Volkswagen s podílem 21 procent a Goldman Sachs s podílem 19 procent.
O kompletní agendě elektromobility a falešné problematice CO2 jsme celkem detailně informovali v tomto našem komentáři [2], a tak se zde již nebudeme opakovat. V podstatě můžeme konstatovat, že tato aktuální událost velkou měrou přispívá k definitivnímu ukončení oné konkrétní Bílé agendy zaměřené na v blízké budoucnosti odebrání individuálního svobodného cestování!
Podpisy strojitelů bankrotu
Náš téměř vždy jistý zdroj na globální „ohlášky“ zase potvrdil svou pozici komunikačního kanálu a krásně nám to naservíroval [3]:
Je jisté, že celkem rychle můžeme očekávat obrovské problémy v tomto naprosto uměle vytvořeném průmyslovém odvětví. Určitě nebudeme daleko od pravdy, když predikujeme též blížící se velké komplikace u servisování zakoupených a již provozovaných elektromobilů. No, přiznáme se, že sdílíme názor, že si to trochu tato většinově mírně arogantní klientela zaslouží. Ve spravedlivém a skutečném světě by se nemělo vyplatit býti konceptuálním hlupákem!
Historie utlumování elektromobilové agendy
V této chvíli probíhající bankrot společnosti Northvolt byl predikován (oznámen) již před několika měsíci v jiné tiskové zprávě. A to v červnu 2024 článkem na Associated Press pod názvem Švédská policie vyšetřuje tři neobjasněná úmrtí v továrně na baterie pro elektrická vozidla [4]. Nejdůležitější informace obsažené v textu příspěvku jsou tyto:
Všechny tři způsoby informování o údajných úmrtích v továrně nám oznamují důležité aspekty pro správné pochopení řídícího manévru. Vybraný způsob informování byl hlavním důvodem pro uveřejnění takto naformulovaného textu v článku. A teď si jednotlivé body přiblížíme a vysvětlíme:
1. V lednu 2024 zemřel 33letý uklízeč
Věk uklízeče nás odkazuje na celé období, které započalo rokem 1991 (2024-33 = 1991). Z hlediska elektromobility se v roce 1991 stala velmi významná událost. Sony a Asahi Kasei zahájily komerční prodej první dobíjecí lithium-iontové baterie. Japonský tým, který tuto technologii úspěšně komercializoval, vedl Yoshio Nishi. Bylo zahájeno druhé období (komercializace) v historii lithium-iontových baterií [5]. Pro elektrická vozidla přinesly lithium-iontové baterie a nedávný vývoj renesanci v automobilovém průmyslu [6].
2. O měsíc později byl nalezen mrtvý 19letý zaměstnanec
Devatenáctileté období nás vrací do roku 2005, ve kterém PY Zavalij a M. Stanley Whittingham uvádějí nový dvouelektronový katodový materiál fosforečnanu vanadičitého s vysokou hustotou energie [7].
3. 60letý muž z továrny nalezen mrtvý v roce 2023
Předpokládáme, že odkaz na rok 1963 [8] (2023-60 = 1963) nám demonstruje definitvní začátek totální nadvlády BÍLÉHO křídla nad světem. Jedním z velkých znaků o tomto novém a jasném rozložení sil byl atentát na prezidenta USA Johna Kennedyho [9] dne 22.11., podle nás představitele křídla ČERVENÉHO. I dle konkrétního data atentátu odhadujeme (díky číslu 22), že následné proběhnuvší „BÍLÉ OBDOBÍ“ právě hlavně od r. 1963 z hlediska správného vývoje muselo proběhnout a nyní jsme svědky jeho ukončování.
Článek na AP demonstrující roky 1963 a 2005 může též odkazovat na Výzkumný program CarboOcean [10], přičemž už jenom jeho vznik je výsledkem protilidské Janovské BÍLÉ agendy. Program byl zahájen dne 1. ledna 2005 a právě navazuje na experimenty ohledně CO2 započeaté rokem 1963. I takováto spojitost může existovat! SMRT označuje KONEC v naší realitě …
Závěr
Naší snahou sepsáním příspěvku na dané téma bylo přinést poselství o tom, že falešná agenda CO2 včetně na ní navazující „podagenda“ elektromobilů končí. A tento započatý konec je posvěcen z nejvyšších míst GLOBÁLNÍHO ŘÍZENÍ. Celý podvod s globálním oteplováním, následnou změnou klimatu a uměle prosazovanou elektromobilitou je u konce. My tomu věříme …
Zdroje: en.wikipedia.org, novinky.cz, apnews.com, batterydesign.net, cs.wikipedia.org
Kolektiv VC