Už ani americký ministr zahraničí se nemůže v americkém letadle cítit bezpečně? Vývěska amerického průmyslu celosvětově pro smích? Jak spolu souvisí technické problémy Boeingu a nespolehlivost amerických letadel už i pro vládní činitele? Můžeme z toho odvodit nějaký vzorec z hlediska globálního ŘÍZENÍ? Odpověď je jasná, ano!
Ještě nedávno ikona leteckého průmyslu, dnes už pomalu krám na odpis. To je zjednodušeně charakteristika vývěsky amerického průmyslu nedávných let. Útok na pověst firmy Boeing [1] je účelově vedená kampaň, která má jasnou strategii i jasné zacílení! Že je to proces řízený z nejvyšších pozic globálního řízení nám ukazuje nemálo indícií. Jedna z nich třeba vypadá takto:
Tento článek [2] je opatřen všemi potřebnými atributy ohledně oznámení globálním KÁDRŮM. Podpis obou křídel včetně potvrzení toho, že tento podproces spadá přímo pod hlavní proces GLOBÁLNÍHO ŘÍZENÍ, tzn. ukončování ŘÍZENÍ podle biblické koncepce. Tento fakt deklaruje číslo 17, jak již jistě z našich článků dávno víte.
Problémy Boeingů nejsou novým fenoménem. Je to již dlouhodobě běžící proces, ale v poslední době nabírá na intenzitě. Nese s sebou více zacílení, která souvisí s odstavováním federace USA od globální moci, tzn. jejího monopolního systému PAX AMERICANA. Zmíníme několik konkrétních zacílení onoho podprocesu.
Odebrání vyspělé technologie
Systém řízení vyspělých technologií
Obdobným ponížením, tzn. odebráním vysokých technologií, si prošla v roce 2021 i třeba Francie. Kdysi jsme o tom v roce 2021 takto psali:
Během posledních dnů byla Francii odebrána výroba ponorek pro Austrálii, výroba stíhaček Rafale pro švýcarskou armádu [3] a v neposlední řadě byl také ukončen vývoj vakcín proti “nemoci” Covid-19 [4]. Důsledkem toho je v podstatě ukončení zbrojařského průmyslu v této zemi a nemalá rána pro tamější farmaceutický průmysl. To následně vyvolá obrovský tlak na různé přidružené výroby na tato odvětví a zánik předpokládaných pracovních míst. O ztrátě ohromného a zásadního zisku, také do státní pokladny, netřeba více polemizovat! Tímto velkou měrou klesá prestiž Francie ve světovém společenství a obecně její vliv ve světě. Začne se stávat nedůležitým státem se stále klesající průměrnou odbornou vzdělaností a také logicky snižující se průměrnou inteligencí v populaci vlivem migrace z afrických zemí. Postupně nebude nic bránit tomu, aby zde po několika příštích desítkách let byl zaveden způsob života dle šaríi. Bílá křesťanská rasa se stane menšinou na tomto území. Už dávno nastartované procesy nemilosrdně běží a dříve celosvětově vlivná Francie, tak, jak ji dodnes známe, se stane minulostí!
Z citace z našeho starého článku se dá plně pochopit systém globálního řízení nad skoro všemi státnostmi světa. Koncentrace výrobních sil je plně v kompetenci “Správců” a jelikož se nyní nacházíme ve fázi přestavby světa, tak to samozřejmě hlavně znamená také kompletní přeměnu stávající výrobní sféry.
USA
S ukončováním dominance Západu taktéž automaticky souvisí právě odebírání těch nejvyspělejších technologií na Zemi “četníku světa”. Tak to prostě chodí a musíme to přijmout jako fakt. Vysoké technologie se z USA hlavně do Číny vyvážejí už od sedmdesátých let, takže z toho můžeme usuzovat, jak dlouho už tento proces běží. Kauza Boeingu je jenom takovou závěrečnou třešničkou na dortu.
Procesy navazující na tuto činnost jsou dávno v běhu a plně podporují onen podproces. Namátkou můžeme zmínit ty, které se na odebírání technologií spolupodílejí. Jsou to zejména tyto:
- Inkluze – debilizace dětí státním školským systémem, který úmyslně generuje málo technicky vzdělané lidi
- Green Deal – ukončování průmyslu na základě indoktrinování závadné ideologie
- Gender agenda – zmatení dětí ve vyspívání a jejich orientace na špatný vývojový směr
- Globální oteplování – uměle vytvořená ideologie za účelem snížení životní úrovně na Západě hlavně směřující na mladou generaci
- Diverzita – snížení průměrného IQ v západní civilizaci, což vede ke snížení schopnosti získávat vysoké technické vzdělání, ale nesnižuje touhu po spotřebě. To jsou dvě rozdílné věci.
- Korektnost – “zlegalizování” hlasů hloupých lidí (idiotů) ve veřejném prostoru = debilizace společnosti
Mohli bychom pokračovat, ale to není smyslem příspěvku. Myslíme, že je zbytečné cokoliv dalšího dodávat. Když to shrneme, tak cílem je to, že v blízké budoucnosti nemají být USA (to území) držiteli těch nejvyspělejších výrobních technologií!
Strach cestovat
Snížení individuálního cestování
Informace o problémech Boeingu s jistotou vyvolá u normálních lidí obavy letecky cestovat. Je to logické a normální očekávaná reakce, která zajistí snížení objemu cestování. Obecně je tu globální snaha motivovat určité skupiny lidí, aby se drželi co nejvíce v okolí svých domovů. Výsledkem později bude, že takoví lidé budou existovat více ve svých komunitních “bublinách” a bude jim odepřena možnost načerpávat nové a jiné názory od lidí z jiných oblastí. Toto bude mít smysl jedině v případě, když opravdu následně bude tvrdým způsobem zcenzurován internet tam, kde už bude společnost velmi výrazně zdecimována a zdebilizována na úroveň pobíhajících zombíků. V takto vyprojektované společnosti není jediný důvod tyto lidi nadále ponechat individuálně a svobodně cestovat! Částečně je to globální cíl, ale pro USA to platí o to několikanásobně více.
Elon Musk
Elon Musk díky své roli musel splnit zadaný úkol, a tak ještě přilil olej do ohně, aby onen strach více vybičoval [5]. Vlastně vše popsal pravdivě: Inkluze a diverzita se velkou měrou podílejí na významném snížení bezpečnosti nejenom civilního létání! A vypěstovaní hlupáci, kterým byl uměle navýšen status ve společnosti, začali hlasitě křičet a ječet, někdy i brečet. Tím bylo zajištěno výbušné téma pro korektní, diverzifikovanou, inkluzivní, genderovou, americkou společnost. Příspěvkem Muska se diskuze více a více rozdmýchala, což bylo cílem globálního řízení.
Antony Blinken byl nucen změnit letadlo
Globální proces “Boeing” má samozřejmě vícero vrstev a další se nám poodkryla kauzou amerického ministra zahraničí. Ministr Antony Blinken byl nucen vyměnit letadlo a vrátit se z Davosu do Washingtonu poté, co na jeho letadle byla zjištěna závada v souvislosti s kritickým únikem kyslíku. Blinken a cestující nastoupili do Boeingu 737 ve středu (17.1.2024 = součet 17) v Curychu po jednání na globálním summitu v Davosu [6]. Pokud známe pozici agentury Bloombergv globální politice, tak jejich informování o události [7] nemůže nikoho nechat na pochybách, že se jedná o další vzkaz KÁDRŮM. Mrkněte na to:
Myslíme, že tato vrstva procesu určitým politickým loutkám sděluje, že nikdo si nemůže být jistý svým bezpečím, pokud nebude dělat to, co má. Odhadujeme, že je to vyslané varování všem těm, kteří budou stále trvat na svém podporování starého systému globálního řízení PAX AMERICANA. Fakt si myslíme, že tak jednoduché vysvětlení to ve skutečnosti je! Kdo z oslovených pochopí, bude mít budoucnost a kdo nepochopí, bude mít velmi krátkou budoucnost. Drtivá většina pochopí, protože jsou zvyklí celý život jenom poslouchat (viz. náš Pavlík na Hradě) a skuteční KÁDŘI již dávno pochopili.
Závěrem
Z výše napsaného jasně vyplývá kontinuální a nekompromisní odstavování USA z pozice hegemona světa včetně většiny jeho elit. Systém přerozdělování koncentrace výrobních sil na Zemi je celkem viditelný, ale je potřeba vlastnit správné znalosti. Bez jejich vlastnictví vidíte akorát nějaké občasné poruchy letadel vlivem náhod a smůly (to se prostě občas stává) nebo naopak vidíte to, co to opravdu je a znamená. Bude zajímavé to dále sledovat.
Zdroje: cs.wikipedia.org, seznamzpravy.cz, denikn.cz, tydenikhrot.cz, bbc.com, bloomberg.com
Kolektiv VC